Jeugd Zomeravond 2017

Donderdag, 15 juni 2017

Verslag Uitslag

JEUGD ZOMERAVOND H.S.V DE BRASEM 2017

Zoals ieder jaar gingen we ook dit jaar weer van start met de jeugd zomeravond competitie. Met 9 fanatieke kinderen zijn we begonnen aan deze 3 spannende zomeravonden. De wedstrijden werden gevist op 1 juni , 8 juni en 15 juni. Zo werd er op 1 juni om half 7 het start sein gegeven en werd er al meteen vis gevangen door 5 kinderen. Teun Sas wist heet beste uit de startblokken te komen en won de eerste wedstrijd. Natuurlijk werd er ook iedere keer tussendoor wat drinken en een zakje chips uitgedeeld door het jeugd bestuur. De tweede wedstrijd werd met overmacht gewonnen door Daan Haanegraaf. Hiermee nam Daan dan ook meteen de leiding gevolgd op de tweede plaats door Teun en derde Niels Janssen. Niks opvallends trouwens van deze drie zeer goede vissertjes zitten hun vaders in het jeugd bestuur. Echter miste ik er nog eentje het zoontje van Jeroen Richters , Sef. Helaas was Sef ziek geweest en moest daardoor een wedstrijd missen. Toch kwam hij de laatste wedstrijd goed in actie en wist deze dan ook op zijn naam te schrijven. Natuurlijk werd er door de wedstrijden heen weer veel uitgelegd wat betreft de kennis van het vissen. Opvallend was nog een hoogte punt van Jay de Bijl. Hij wist een hele grote brasem aan de haak te slaan maar helaas net voor aan de kant te verspelen.

Hier onder de uitslag
1 Daan Haanegraaf 129 cm
2 Sef Richters 102 cm
3 Teun Sas 101 cm
3 Niels Janssen 101 cm
5 Nick de Vree 96 cm

Kortom weer een zeer geslaagde competitie.
Het jeugd bestuur werd bedankt door de jeugd met een applausje voor hun inzet top mannnen.