Wintercompetitie 2021

Zaterdag, 13 november 2021

Eindstand

Hoi vissers,

Het is tot de laatste dag spannend gebleven, de grootste rivalen Jeroen en Jan zijn de laatste wedstrijd beiden op de eerste plaats geƫindigd met 5800 gr.
De andere concurrent Johan eindigde deze wedstrijd op de 3de plaats met 4000 gram.
Dit levert meteen de volgende einduitslag op:
1.Jan Jansen
2.Jeroen Richters
3.Johan Nolle
Later in de middag is er de prijsuitreiking geweest waar ook de winnaars van de diverse wedstrijden in 2020 en 2021 zijn gehuldigd.
Vanwege Covid is deze steeds uitgesteld.
Johan de Vree heeft vooraf een woordje gedaan en later de prijsuitreiking waarna er onder het genot van een warme snack en een drankje nog is na vergaderd.
Zoals altijd is de middag weer goed verzorgd mede door de vrijwilligers van de duikclub, jongens bedankt.

Blijf gezond en tot de volgende keer,

Bertie Ceelen