Hoorziting

Datum:  21 november
Tijd :      20:00 uur
Locatie: Bubbelhut Lithse Ham

Aanwezig: Jeroen richters , Wim Kikkert , Ad Verhaar , Marco Platenburg , mari Steenbekkers , Mar-tien van Ballegooi , Rinie Gremmee , Jan Janssen , Ben Brouwer , Gerad van Lith , Tonnie van Erp , Marc van Oers , Roel Balvers
Afgemeld: Wim Haanegraaf , Ronnie Gevers , Bertie Ceelen , roel Sas Bertie Ceelen

Agendapunt:

1.Datum wedstrijden 2020:
Zie bijlage

2.Open wedstrijden:
Lithse ham Cup:

Deze wordt gevist is op 21 mei 2020. Inschrijving en prijsuitreiking vinden plaats in de Bubbel-hut. Opmerking: De poort voor de toegang naar de landtong is dan nog gesloten.
Michel van Zoest Cup:
20 september 2020, deze wedstrijd vindt mogelijk plaats in het P.I.M bekken.
Brasem Cup:
26 september 2020

3. Activiteiten jeugd
De Wedstrijd schooljeugd:

Datum 20 juni, deze wedstrijd wordt mogelijk gevist in combinatie met de schooljeugd in Maren-Kessel.
Jeugd vis zomeravond:
4, 11 en 18 juni 2020. De tijden zij aangepast naar:
•Aanvang wedstrijd 18:30 uur;
•Einde wedstrijd 20:00 uur
Forel vissen Jeugd:
Datum: ?? ???? 2020. Deze datum kan als gevolg van andere activiteiten van de jeugd mogelijk worden aangepast.
Er word besloten om deze activiteit vanwege de hoge kosten te schrappen van de agenda
Karper wedstrijd:
Datum nog te bepalen, de voorkeur gaat uit naar 29 mei, deze datum is vastgesteld in overleg met Wim Hanegraaf.
Snoekwedstrijd:
De datum nog te bepalen, waarschijnlijk februari 2020, exacte datum wordt vastgesteld in over-leg met Jeroen Richters.

4. Activiteiten volwassenen
Wintercompetitie 2020:

Avond wedstrijd 2020:
Er wordt voorgesteld om voor 2020 een avond wedstrijd te organiseren. De wedstrijd van plaats rond juli - augustus 2020. De exacte datum volgt. Er wordt gevist van 19:00 uur tot 23:00 uur.
Er word geprobeerd om hier 3 wedstrijden van te maken en dan de 2 beste resultaten te tellen. Deze wedstrijd wordt georganiseerd door: Jan Jansen, Jeroen Richters en Roel Sas en Marc van oers.
Clubkampioenschap:
1 maart t/m 18 oktober
Koningsvissen:
22 maart, 3 mei, 14 juni, 23 augustus en 18 oktober
Forel vissen:
9 mei. Er zal gevist worden in Vinkel dit ga ik met Nol Van Zoest kort sluiten
Winter Competitie 2020:
• 31 oktober
• 7, 14,21 en 28 november
• 12 december
• 19 december als evt inhaal datum
De laatste wedstrijd is tevens de prijs uitrijking.

5. Welk water bij welke wedstrijd:
Clubkampioenschap: de eerste ….. wedstrijden of alle … wedstrijden de strekdam aan de maas. De overige ….. wedstrijden op de lithse Ham waarvan de laatste 2 mogelijk in het PIM Bekken
De overige wedstrijden worden gevist op de Lithse Ham of de vijvers.

6.Gewicht/Punten per wedstrijd
Bij het clubkampioenschap word gevist op gewicht en worden voortaan 3 wedstrijden afgeschreven
Bij het koningsvissen word gevist op gewicht met punten en word er voortaan 1. wedstrijd afgeschreven.
De zwartbek grondel wordt als voorgaande jaren meegewogen, ook bij 1 stuks.

Rondvraag
Ad verhaar heeft een vraag hoe het gaat met de punten verdeling bij het koningsvissen.
Dit word netjes uitgelegd.

Ben Brouwer vraagt of de laatste wedstrijd van 11 oktober 1 week verzet kan worden naar 18 oktober. Omdat dit de laatste wedstrijd is van de competitie en iedereen in de vergadering hier mee akkoord gaat. Word deze verzet naar 18 oktober. Er word wel uitgelegd dat we niet zomaar een wedstrijd midden in de competitie gaan verzetten. Dit om verwarring te voorkomen.

Tonnie van Erp vraagt of er een keer op een andere plek gevist kan worden in plaats van iede-re keer op de grote stenen. Er word naar gekeken en eventueel een wedstrijd gevist verder de strekdam door aan de maas.

Henk van de Braak vraagt of er een andere puntentelling kan komen voor de winter competitie.
Er word besproken dat nummer 1 ook 1 punt krijgt de nummer 2 dan 2 punten en zo verder oplopend. Als er 14 deelnemers zijn krijgt degene die niet mee vist 15 punten.
Als er 7 deelnemers vis vangen en er 14 deelnemers mee doen dan worden de punten van de nummer 8 tot en met de nummer 12 opgeteld dit is 77 punten. Dit word dan gedeeld door 7 omdat er 7 deelnemers zijn zonder vis, deze krijgen dan dus 11 punten.

Met vriendelijke groet,

Het bestuur HSV de Brasem